Rustdag Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Rene Groet - WaarBenJij.nu Rustdag Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Rene Groet - WaarBenJij.nu

Rustdag Chartres

Blijf op de hoogte en volg Rene

06 Juni 2014 | Frankrijk, Chartres

6 juni 2014.

Inmiddels aangekomen in Chartres. De eerste 700 km zien er op. Vanuit huis en met omrijden heb ik al meer dan 800 km afgelegd. Vooral de klimmetjes van 7-9% met ruim 20 kg bagage achter op vallen wel wat tegen. Kwestie van oefenen. De benen houden zich gelukkig goed.

Vandaag tijd om de was te doen en even de spieren tot rust te laten komen. Het is gelukkig mooi weer, eergisteren was af zien. De hele dag regen. Nu hangt alles weer schoon aan de was lijn.

Kon toch aardig wat andere Santiago hangers tegen. Wel gezellig. Ik ga zo de stad verkennen, een stempel halen en wat inkopen doen. Eerst de fiets even na kijken.

• 06 Juni 2014 - 17:43

Saskia Maarsen:

Hey René, wat leuk dat we een berichtje van je ontvangen hebben.
    En hoe lang ben je nu onderweg?
    Gelukkig heb je nu mooi weer, lijkt me verschrikkelijk balen als het zo regent. Heb je al veel regen gehad of valt het tot nu toe mee?
    En hoe gaat het met de spieren?
    Wel gezellig dat je andere Santiago gangers tegenkomt, lijkt me anders ook zo eenzaam.
    En bevalt het tot nu toe?
    Fijne pinksterdagen,
    Groetjes van ons allemaal, Saskia

• 10 Juni 2014 - 20:11

Peteren Carla:

Hoi Rene, leuke foto's tot nu toe. Geniet per kilometer. Ben benieuwd hoe de Franse heuvels gaan bevallen. Succes