Estella3 - Reisverslag uit Ayegui, Spanje van Rene Groet - WaarBenJij.nu Estella3 - Reisverslag uit Ayegui, Spanje van Rene Groet - WaarBenJij.nu

Estella3

Blijf op de hoogte en volg Rene

22 Juni 2014 | Spanje, Ayegui

Ik heb nu in twee dagen 170 km afgelegd en met al dat klimmen is dat eigenlijk te veel. Ik voel het aan mijn benen. Morgen een klein stukje dus, maar ik wil graag een dag in Burgos rust nemen en dan moet ik de afstand tussen de campings even goed kiezen.

  • 24 Juni 2014 - 12:31

    Saskia:

    Hey René,
    Erg heftig om zo in die hitte te zwoegen. Ik zou zeggen doe het even rustig aan, maar dan loop je zeker achter op je schema?
    Je zal wel vroeg op staan om de ergste hitte voor te zijn.
    En kan je ook af en toe nog ergens een verfrissende duik nemen?
    En krijg je ook nog wat mee van het voetbal? We zijn als eerste in de poel geeindigd, en moeten nu zondag tegen Mexico.

    Lars is ook geslaagd!! We zijn allemaal erg blij. Lars vooral, is hij van het ROC af.
    Volgende week woensdag is de diploma uitreiking.

    Dit was het weer even, sterkte daar. Groetjes, Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ayegui

Rene

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4582

Voorgaande reizen:

20 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Maart 2014 - 16 Juni 2014

Santiago

Landen bezocht: