21 juni deel 5 - Reisverslag uit Lumbier, Spanje van Rene Groet - WaarBenJij.nu 21 juni deel 5 - Reisverslag uit Lumbier, Spanje van Rene Groet - WaarBenJij.nu

21 juni deel 5

Blijf op de hoogte en volg Rene

21 Juni 2014 | Spanje, Lumbier

Ik wilde overnachten in een plaats na dat ik er zo'n 75 km op had zitten, maar de camping bleek gesloten. Typen nog 15 km door via de kloof van Lumbier. De tent staat maar ik moet nog eten. Het is nu half negen. Morgen richting Pamploma. Xxx

• 24 Juni 2014 - 12:18

Saskia:

Hoi René,

Jij hebt een heftige dag achter de rug vandaag zeg.
    Je schreef al eerder dat je geen last meer had van je knieën, maar hoe is dat met je achterste, geen zadelpijn gehad?
    Je mag wel trots op jezelf zijn, ik geloof niet dat ik het zou volhouden.
    Ik was de 21e in Utrecht wezen protesteren, voor de zorg.
    Ik ben op alle nos uitzendingen geweest,ik liep met meerdere achter een groot spandoek.
    Ja je moest het wel weten hoor, want het ging nogal vlug, maar toch, was duidelijk in beeld.
    Daarna naar Natas gegaan, was ook gezellig en op zondag weer terug met de trein.