Burgos3 - Reisverslag uit Villayuda, Spanje van Rene Groet - WaarBenJij.nu Burgos3 - Reisverslag uit Villayuda, Spanje van Rene Groet - WaarBenJij.nu

Burgos3

Blijf op de hoogte en volg Rene

26 Juni 2014 | Spanje, Villayuda

Omdat ik gisteren met dan 90 km heb afgelegd is het maar goed dat ik nu even rust neem. Al moet ik zeggen dat het allemaal redelijk goed verloopt. Heb de afgelopen dagen wel de nodige regen en onweer gehad. Vanmorgen nog heeft het hier gehoost en ook voor morgen verwachten ze regen. 's Avonds vaak nog onweer. Ik moet dus altijd zorgen dat mijn tentje op tijd staat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Villayuda

Rene

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4580

Voorgaande reizen:

20 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Maart 2014 - 16 Juni 2014

Santiago

Landen bezocht: